torsdag 11. oktober 2012

Sliten.com

Denne uken har gått i ett = en sliten mamma! 

Fire dager med kontroller og innleggelse på sykehuset. Masse tanker og bekymringer på en mamma som er redd for jenta si og vil gjøre alt for at hun skal ha det bra! Vi har i tillegg møtt jentene til lunsj, og i dag var det barseltreff med små, store og gravide. Veldig koselig å se jentene & barseljentene igjen!


Jeg har tusen ting jeg skulle ha gjort her hjemme, kleshaugen ved vaskemaskina blir større og større, gulvene blir ikke støvsugd og vasket av seg selv + at jeg i tillegg har en del prosjekter på gang som står på vent. Vi må planlegge dåp, som vi har hatt en lang pause fra nå, snart bare en måned igjen, jeg er stressa!

Meldinger, mailer og kommentarer blir lagt i glemmeboka, dessverre, så jeg beklager så mye til dere som ikke har fått noe svar fra meg den siste tiden.

Bloggen har jeg tatt meg litt tid til, pga at vi endelig har fått nettet tilbake. Det funker ikke helt som det skal, men det funker. Men innleggene blir ikke helt 100%.


Resten av uka blir forhåpentligvis ikke så travel, så vi får pustet litt ut før det er tid for nye kontroller til uka igjen.. Synes det er litt kjipt at hele permisjonen går til kontroller. Det blir ikke mye Emma og mammakos om dagen når man løper mellom sykehuset og helsestasjonen ganske så ofte! Men det er bra Emma får slik god oppfølging når hun trenger det!


★ PUSS PUSS ★

 

 

Ingen kommentarer: