fredag 23. november 2012

★ Riksen og julestemning ★

God morgen fra Emma og meg som er litt slitne i dag! For gårsdagen, ja, den ble litt lengre enn vi hadde trodd. Vi skulle nemlig bare være på Riksen i en time, innom et par butikker på Alnabru senteret og tilslutt en tur innom Ikea før Espen kunne få dra hjem til Trysil igjen, trodde vi. Men etter fem (!!!!) timer på Riksen var vi alle ganske fornøyde når vi ikke hadde fått mat på x-antall timer, møtt på x-antall leger og vært innom x-antall avdelinger. Det tok på!


Men det ble Ikea og Alna likevel! Handlekurven ble full, kontoen til Espen ble tømt, og jeg ble veldig fornøyd! I dag blir det Jessheim Storsenter på oss jentene, men det blir nok en god og lang morgen her før vi drar i vei.


Og å gå rundt hele dagen med kun en linse på ene øyet, og skal prøve å ha en seriøs samtale med legene, det er ikke bare bare.. Jeg gikk rundt i ørska i går, så jeg håper jeg får tak i noen nye linser i dag.

Ønsker dere alle en fin dag og en fantastisk helg!


  ★ PUSS PUSS ★




1 kommentar:

linnørtenånå sa...

Uffda.. En linse? Da håper jeg virkelig du ser bedre enn meg..
Det er så grusomt..
Håper du fikk tak i nye linser :)