torsdag 13. desember 2012

★ Barseltreff & juletre ★

En skikkelig fin dag, det har jeg hatt i dag. På formiddagen i dag dro Emma og jeg til en av jentene i barselgruppen, hvor vi tilbrakte hele fem timer sammen med fine mødre og deres herlige, små sjarmtroll + Jenny som fortsatt venter på sin prins. Superkoselig!

Når vi kom hjem hadde Espenkjære skjært ut litt flere stjerner til meg, som jeg skal pusse og male i morgen før vi drar på julebord. Kvelden i kveld har gått til rydding og litt mer julepynting. Kos! Jeg har også fått opp bjørka mi på murveggen i stua. Bilder tenkte jeg å legge ut i morgen.

Vi fikk forresten kjøpt oss juletre i går, som kom opp i går og har fått litt pynt på seg, men jeg er ikke helt ferdig med det ennå, så bilder kommer i løpet av helgen.


Har dere hatt en fin dag?

Nå skal jeg prøve meg på et prosjekt som jeg er veldig spent på å se hvordan blir. Etter det hopper jeg i senga. God natt, ses i morgen!


★ PUSS PUSS ★




1 kommentar:

Siv Helene sa...

Så fint tree :)

Kommer du ikke inn på bloggen min ? hører aldri fra deg