søndag 16. desember 2012

★ Emma & DIY ★

Hvor blir dagene av før jul? Om en uke er det lille juleaften, og jeg er igrunn langt fra ferdig til jul, så i morgen må jeg fortsette bakingen. Pepperkaker og kakemenn er hvertfall i (kake)boks(ene)! Vi mangler oss noen julegaver som vi må få ferdig til uka..

Her i heimen blir Emma mer og mer aktiv. Humøret hennes er aller tiders på dagen, men munnen hennes er ikke så god om dagen. Hun har fått to tenner som sagt, og klør noe sinnsykt i munnen! Helt desperat, klør, tygger, biter, gnir og sikler som bare det.. Stakkars lille! Hun blir også veldig fort hyper av astmamedisinen hennes, så det er til tider litt vanskelig å få lagt henne. Men omg så utrolig god og flink hun er! Smiler, tuller, ler, ruller, hermer, spreller og sjarmerer oss i senk! Hun er den beste!!!

 
Jeg nevnet forresten et lite prosjekt jeg hadde på gang. Det var en typ lyslist/-bjelke til stua, og med litt hjelp av Espen til saging fikk vi den ferdig på 10min. 

Den henger på muren i stua, i kjetting fra taket, så enkelt, koselig, og så billig!




Også passet den så fint til kabelrullen som står under den. Litt natur inn i interiøret er jo ganske fint! Eller?


Jeg synes det har vært så koselig å hatt Espen hjemme i noen dager nå, så det er veldig synd at han må tilbake på jobb igjen på mandag. Skulle gjerne ha hatt han hjemme noen dager til, men han har fått fri hele jula/romjula, så det blir en bra jul!


★ PUSS PUSS ★





Ingen kommentarer: