mandag 10. desember 2012

★ DIY-prosjekt ★

Er det flere som følger med på håndballjentene våre i EM om dagen? Det gjør jeg, og så utrolig artig det var å se på dem knuse Frankrike i kveld! Wooohooo!!!

På lørdag hjalp jo Espenkjære meg med et av mine prosjekter, og i går ble jeg ferdig og så fornøyd! Her ser dere resultatet:


Den store stjernen dere ser i bakgrunnen, laget av hobbyplate + maling og litt glitter. Dette var bare en prøve, så det blir nok flere etterhvert, siden jeg ble ganske fornøyd. Trenger bare å kjøpe litt mer maling denne uken, også skal jeg lage meg litt flere skisser og varianter. Også er Espen så snill og hjelper meg!


Jeg synes den er så fin på kvelden når lyset fra stearinlysene får stjernen til å glitre!

Vi var forresten på skattejakt i dag, og jeg fant så utrolig mye fint!!! Jeg var helt i hundre, mens Espen ikke helt skjønte hva jeg skulle bruke alt "skrotet" til, og hvor vi skulle ha det henn ..Men alt ble dessverre ikke med hjem (i førsteomgang), tror jeg må høre litt med svigers, hehe. Men Espen, han blir mer og mer opptatt av interiør, eller han er mer engasjert enn tidligere, og har begynt å komme med forslag og innvendinger.. Såå artig!

Noen som har noen forslag til hva jeg kan bruke de andre stjernene til?


★ PUSS PUSS ★




Ingen kommentarer: