mandag 21. januar 2013

★ En koselig helg, en ny uke ★

Vi har hatt en veldig koselig helg med familien(e), med besteforeldre, tanter, onkler, søskenbarn bl.a.. Familiemiddag både fredag og lørdag, også har vi fått feiret min mamma, verdens beste mamma og mormor!

Og det er ingen tvil om at vi alle har blitt smeltet x-antall ganger av disse to fine jentene her:

Den ene "litt" mer aktiv enn den andre..
 

Min datter og min yngste tantejente. Dem kan å sjarmere, ingen tvil om det! Gleder meg til den tiden når dem får litt mer glede av hverandre. Når dem begynner å leke mer med hverandre, eller kanskje dem blir uvenner? Får ikke håpe det da!

I dag er det mandag, en ny uke, og en veldig stille uke tror jeg.. Men i morgen skal Emma og jeg kose oss med fine jenter og fineste, lille Marius. Blir nok en koselig lunsj på en av restaurantene i fjellet slik som før, men uten ski under beina da. Men nå kjenner jeg at jeg lengter skikkelig etter bakken og en knallbra supertirsdag med gode venner og godt humør, slik som i "gamledager". Jeg håper det blir noen dager i bakken i vinter, og noe godt i glasset på afterski. Lengter!

Etter at jeg fikk Dennis og Emma føler jeg meg skikkelig gammel i forhold til de festglade sesongarbeiderne på jobben, som fester og står på ski døgnet rundt.. Det var tider det, men jeg elsker livet mitt nå, og kunne ikke ha byttet det ut mot noe annet! Så da får jeg bare føle meg gammel..



★ PUSS PUSS ★






2 kommentarer:

Siv Helene sa...

Så søte <3

Ida sa...

Det er bare å sende lille gullet til gudmor og gudfar det, så kan dekk dra oppi fjellet! ; ))