mandag 21. januar 2013

★ Nyttårsforsetter ★

Jeg har egentlig ikke hatt en tradisjon med å ha nyttårsforsette for de nye årene, men i år, i år har jeg mange, og jeg skal virkelig gå all in for å holde dem.

  • Ikke komme for seint (Espen og jeg er mestere på å komme for seint! Dere som kjenner oss vet det)
  • Legge meg tidligere
  • Fullføre et prosjekt før jeg begynner på neste
  • Sløse mindre med penger
  • Tenke mer over hva jeg kjøper. Trenger jeg virkelig dette?
  • Spare mer penger

Dette er noen av mine mange nyttårsforsetter for år 2013, men mitt største ønske (for meg selv), er å få et sunnere og bedre liv! Det vil først og fremst si å få et sunnere og stabilt kosthold! Og jeg håper såklart at det vil gi resultater, og at jeg etterhvert (når jeg har fått kontroll på kostholdet) kan begynne å trene. Jeg har tidligere prøvd og begynne på begge deler samtidig, og det har gått skeis hver gang. Så nå skal jeg først fokusere på kostholdet! Jeg har gått opp mye i vekt det siste halvannen året, og det har sine grunner, noe jeg vil komme tilbake til senere, så mitt første mål er å bli kvitt det jeg har gått opp siden våren 2011! Jeg var overvektig da også, men mye mindre enn nå, for å si det sånn..


Espen og jeg har nå startet på et sunnere kosthold sammen, noe jeg tror er veldig lurt (at vi er to), og har nå holdt på i en uke. Sålangt har det gått veldig bra, og jeg nevnte jo tidligere at jeg slet med sukkersuget.. Det har heldigvis vært nesten helt borte denne uken som har gått! Jeg klarte å holde meg unna sukker og søtsaker i ukedagene, men det var virkelig ikke lett!!! Oppdaget plutselig at det var veldig mange som spiste godis o.l midt i uka, så jeg måtte til tider bare holde meg unna Insta. Farlig altså! Og når helgen kom trodde jeg at jeg kom til å gå helt amokk, men det gikk overraskende bra, og jeg spiste minimalt! Så jeg håper jeg klarer og holde det gående sånn, men det blir nok ikke alltid like enkelt!



Wish me luck!

Har dere noen nyttårsforsetter i år?

★ PUSS PUSS ★





Ingen kommentarer: