onsdag 16. januar 2013

★ Straks nattinatt ★

En nybada, kosete, trøtt smokkejente i pysj i armkroken på kvelden, det er noe av det mest koselige jeg vet om! Bare sitte i sofaen med beina høyt og slappe av med verdens beste før hun skal legges.. I love it!


Em er lagt for dagen, og om 10-12 timer er hun nok våken igjen og klar for en tørr bleie og frokost.

Her har vi brukt dagen på å rydde og kaste alt mulig som samler seg opp, i dag også. Og vi har funnet ut at vi bør ha loppis! Vi har jo såå mye vi ikke har behov for, som tar så mye plass, og som er dumt å bare kaste. Da er det jo mye bedre å selge det for en billig penge til noen som har behov for det, på en solrik dag til våren/sommeren. Eller?


Siden vi har vært flinke i to dager nå med rydding, ommøblering etc, skal vi ha en rolig dag i morgen. Trening med Emma, så lenge pusten hennes holder ut, kose oss, og jeg skal sette meg ned i godstolen med heklepinne og garn når Emma sover.

Lurer på om jeg klarer det da.. Er ikke ofte jeg klarer å sette meg ned for å hekle eller strikke.

Btw, ser dere at Emma har begynt å få litt hår på hodet? Jeg liker det, hun er så søt, og snart kan vi begynne å bruke alle de søte hårspennene hun har fått fra Dukkemor.



★ PUSS PUSS ★





Ingen kommentarer: