tirsdag 19. februar 2013

★ I postkassa ★

I dag ble jeg glad over å se en ny pakke i postkassa, en pakke jeg har ventet en god stund på. Det var de båndene jeg skal bruke smokkesnorer.

Mange fine, til både gutt og jente.


Jeg fikk en pakke i helga også, som inneholdt masse fine treperler. Til smokkesnorer, rangler og vognpynt.

I morgen blir det en time eller to med symaskinen igjen. Vi skulle egentlig på koselig barseltreff i morgen, men siden jeg er syk ennå, blir vi hjemme for å unngå og smitte alle de andre.. 

Si ifra om dere ønkser å kjøpe smokkesnorer eller vognpynt! Jeg lager gjerne på bestilling til en billig penge! Legg igjen en kommentar, send en melding på facebook, eller send meg en mail.



★ PUSS PUSS ★







2 kommentarer:

Frida sa...

Kommer en bestællning kan jag lova :D men ført om några veckor <3 flink du :)

Line sa...

Frida:

Herlig;) Ja, greit å vente litt til man hvertfall vet kjønnet;) <3 Gleder meg til å se h*n:)

Tusen takk!

Puss puss