tirsdag 19. februar 2013

★ Vår- & sommerjakke til Emma ★

Når man bor milevis unna butikker og by, er internett og nettbutikker en god erstatning! I det siste har jeg lett mye på nettet etter den perfekte 1års gaven til mirakeljenta vår & etter nydelige sommerklær til henne!

Nå er jeg på leting etter den sommerjakken! Og har plukket ut noen fine kandidater! Men det er et par ting som jeg synes er veldig dumt.. #1 er at ikke alle butikkene har nettbutikk! #2, stjerner er veldig populært, og jeg er jo en av maange som elsker (!!!) stjerner, men hvorfor er det så lite av det på jenteklær? På gutteklærne kryr det av stjerner, mens på jenteklærne er det oftest hjerter eller prikker... Prikker og hjerter er fint, men det kan nesten bli litt for sukkersøtt, spesielt hjerter! Det er min mening hvertfall!

Men jeg har til nå funnet mange fine jakker som jeg kunne ha tenkt meg til Emma til våren & sommeren :




Jeg tror jeg har kommet fram til et par favoritter!

I mars har Emma og jeg tenkt oss på jentetur til mormor og Besten! Det føles som en evighet siden sist, og sist vi var å shoppet i alle de fine butikkene... Så det blir garantert et par dager med shopping i hovedstaden, og da håper jeg på å få kjøpt bl.a. jakke og bursdagsgave til Emma!



★ PUSS PUSS ★






Ingen kommentarer: