søndag 10. februar 2013

★ Morsdag ★

Hei dere! Jeg titter kjapt innom før øynene detter igjen.. Håper alle de fine mammaene der ute har hatt en helt fantastiskfin dag! Gratulerer så mye med dagen!

Her startet dagen med at Espen tok Emma så jeg fikk sove litt lengre. Herlig! Emma og Espen overrasket meg senere med gave på senga. En bilderamme jeg har ønsket meg leenge! Den er så fin, og vil bli enda finere da jeg får satt inn en fint bilde av vår lille familie.


Jeg bakte kake, også dro vi til svigers hvor vi feiret videre, og senere til oldemoren og oldefaren til Emma.


Jeg er så utrolig takknemlig og heldig som får lov å være mamma til verdens beste Emma, hun er helt fantastisk! Min andre morsdagen har vært utrolig fin, men jeg savnet mamma og bestemor, og tenkte ekstra mye på Dennis i dag...

Håper dere har hatt en fin dag, og helg! Sov godt dere, vi ses allerede i morgen!



★ PUSS PUSS ★





Ingen kommentarer: