torsdag 14. februar 2013

★ Sol og sommer? ★

Store, hvite snøflak daler utenfor stuevinduet, og det er nok en måned igjen til vi begynner å se sola mer, og et par måneder til snøen begynner å forsvinne. Jeg synes det er kjempekoselig med vinter, men jeg gleder meg veldig til påsken og sola kommer, og ikke minst til alle de lyse, fine vår- og sommerklærne kommer i butikkene. Eller som jeg oppdaget i går, så har dem hvertfall kommet i nettbutikkene, så da har dem sikkert kommet i butikkene også, noe av det..

Så i går plukket jeg ut litt diverse som jeg så absolutt kunne ha tenkt meg til Emma til våren og sommeren.



Jeg falt ekstra mye for de fine pastellfargede buksene, jumpsuitene, småskoa, prikkene, sommerjakkene, skoene, shortsen... Ok, dette ble mye, jeg falt rett og slett for ALT!

Jeg gleder meg veldig til en litt lysere og varmere tid nå, og til vi kan være litt mer ute og leke. Også hadde det så klart vært ekstra stas om Emma lærte seg å gå til sommeren. Jeg synes jeg ser henne tusle avgårde på gresset, med et lurt smil, og så utrolig stolt, i en søt jumpsuit, med solhatt, solbriller, og bleierompa stikkende ut.

Om dagen holder jeg på å skrive en liten ønskeliste til Emmas første bursdag som nærmer seg med stormskritt! Tenk det, om en halvannen måned er Emma 1år gammel, det er helt utrolig! Ønskelisten hennes kommer på bloggen om ikke så lenge. 

Flere som gleder seg til varmere og lysere tider? Noen som har noen gode forslag til ønskelisten hennes?



★ PUSS PUSS ★






2 kommentarer:

Martine sa...

Kunne du skrevet litt om hvor du finner alt dette fine? ;-)
Var så mye fint som bare må havne på mååå ha lista mi og :-P

Line sa...

Martine:

Disse klærne er fra Name It, H&M og Zara:)

Puss puss