fredag 1. mars 2013

★ 11måneder ★

Et stort HURRA andre dagen på rad! For i dag er det vår skjønneste Emma som "fyller" 11 måneder. Om bare en liten måned er gromjenta vår 1år! 

Dagen har Emma og jeg brukt i Elverum! Vi koste oss kjempemye, og Emma var i strålendegodt humør som alltid! Hun lo, ropte og skravla dagen lang fra den "nye" vogna si, og klarte å kapre oppmerksomheten fra mange. Hehe, skjønneste Emma, du er så god!


Litt gaver ble det også på frøkna, men det får dere se senere, nå må jeg fortsette å bake til bursdagen i morgen. Leiligheten blir stappfull av fine gjester i morgen, veldig koselig blir det, men jeg håper bare vi får plass til alle som kommer! *Krysser fingrene* 

Gleder meg enormt mye til den dagen vi får større plass, og noe eget!

Ha en fin helg! Jeg skal prøve å titte innom mellom vasking, baking og bursdagsfeiring. Kos dere masse i helgen!



★ PUSS PUSS ★





1 kommentar:

Fat Mango sa...

For en inspirerende blogg du har!
Nå har jeg sittet lenge å lest fram og tilbake på innleggene dine, og helt glemt ut tiden.
Kjempekjekt med snart en liten 1åring i huset! vi har selv ei på snart 10 mnd, skal bli kjekt å stelle i stand selskap om 2 mnd, kjenner jeg gleder meg til det. :)
Med det samme jeg er innom kan jeg jo nevne giveawayen min, kom gjerne innom bloggen min og delta!
www.twofatmangoes.com
Ha en kjempefin søndag!