søndag 17. mars 2013

★ Koselig besøk ★

God morgen alle sammen! Håper dere har hatt en fin helg sålangt! Det har vi hatt, og den er jo ikke helt ferdig ennå. Emma og jeg merker ikke så stor forskjell på dagene, men i helgene har pappaE fri, så da blir det litt ekstra familiekos.

I går puslet jeg med litt påskepynt til stua. Her blir det ikke mye pynt til påske, siden jeg ikke finner det jeg ser for meg og ønsker, men et par enkle DIY-prosjekter har jeg gjort, også får vi pynte resten med fine tulipaner og påskeliljer tenker jeg. Bilder kommer senere i dag...

Vi fikk et veldig koselig besøk i går kveld, av ei søt jente som er ca 9mnd eldre enn Emma. Emma var så fasinert, koste seg masse, og selv om hun var trøtt som en dupp, holdt hun det gående! ..Med smokken i munn så klart!


 Så utrolig gromme! Tror disse to kommer til å ha det mye moro i framtiden!

Fant forresten fort ut hva som venter oss framover! Mye moro i utviklingen, men her må leiligheten ryddes litt tror jeg! Bort med litt interiør og andre ting som er nærmere gulvet enn taket! Hehe..



★ PUSS PUSS ★






Ingen kommentarer: