fredag 15. mars 2013

★ Pynter til påske ★

I går begynte jeg så vidt å pynte litt til påske. Vi har ingen påskepynt fra før, og jeg har heller ikke funnet noe fint i butikkene. Jeg er ikke så glad i gult i interiøret, men med litt pastellfarger, påskeegg her og der, tradisjonelle påskeblomster som tulipaner og påskeliljer, og ikke minst gåseunger, da blir det nok påskestemning!

Jeg fant fram de fine lotus telysholderne mine fra Kremmerhuset i går, kjøpte noen kvister med gåsunger, og med noen mur klosser, fikk jeg pyntet opp stua litt.


Nå skal Emma og jeg straks ta med oss akebrettet ut, og se om vi finner oss litt kvister for å pynte litt mer her hjemme. I dag skal jeg også prøve å lage meg noen søte påskeegg, er veldig spent på hvordan de blir. Masse bilder kommer i løpet av helgen! 

Ha en fantastisk fin helg alle sammen, og tusen takk til alle nye og gamle lesere for at dere titter innom!



★ PUSS PUSS ★






1 kommentar:

Alastine sa...

Så koselig påskepynt!
Jeg er litt enig med gulefargen jeg også. Klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg synes om den, men nå har jeg fått inn litt til påsken, og det ble ikke så verst!

God helg!