fredag 2. september 2011

Forandringer på stua

Det vi har fått gjort:
  • Fått flere grønne planter
  • Hengt opp to nye bildelister over sofaen
  • Montert vitrineskap
  • Flyttet kabelrullbordet
Den ene delen av stua som ikke var ferdig og som var utrolig stusselig og tom har nå blitt en fin krok med vitrineskap og kabelrullbord. Og barbordet som vi venter i posten skal også få plass der. Tror vi. Vi får se når vi får montert det og prøvd ut alternativene.

Her kommer et lite bilderas:


Vi skal male stua etterhvert, men har ikke klart å finne ut hvilken farge vi skal gå for.
Noen som har et forslag eller to for hvilken farge som kan passe til stua vår? Smil.

3 kommentarer:

Kine Marie sa...

Fargen som heter Blitz er veldig fin og ren! Kan tenke meg den blir knallfin til møblene deres :)

Inger Johanne sa...

Jeg har også Blitz på veggene. Veldig hvitt, men fint. Det passer til absolutt alt av andre farger, og det liker jeg.
Forresten har dere et veldig koslig hjem. Artig å se på bildene, å få litt inspirasjon.

Line sa...

Takk! <3 Ser ut til at jeg må sjekke ut hvordan Blitz ser ut:) For den fargen som er her nå funker ikke for meg! Den var på veggene når vi flyttet inn, men den er ikke oss.

takk for tipset:D