onsdag 8. februar 2012

Personalfest!

I kveld skal jeg på personalfest med Peppes - & Laaven. Vi skal på låven til en av sjefene fra Laaven. Vi hadde en lignende kveld i fjor med sushi, masse godt i glasset, snacks, bålkos, isbandy, masse latter og moro. Jeg har hørt at det i kveld blir tre retters middag med masse god mat, og at det kanskje isbandy om de får isbana ferdig til kvelden. Det blir verken isbandy eller prosenter i glasset på meg i kveld, men moro blir det uansett!

Her kommer litt bilder fra personalfesten i fjor:



 Dette blir en bra kveld og det er så koselig å se igjen de herlige kollegaene mine! Jeg savner de hver eneste dag! Jeg tar kameraet mitt med meg, så i morgen blir det kanskje litt bilder fra personalfesten. Ha en fin onsdagskveld. 

-puss puss

Ingen kommentarer: