torsdag 15. mars 2012

Såå klar for butikkene!

I de siste par dagene har jeg hatt så lyst til å bare gå løs på den lange handlelista til babygirl. Jeg har dollartegn i øynene og vil bare kjøpe inn alt på en gang! Tror det kan ha noe med at jeg har hatt en god følelse på at dette kommer til å gå bra. Den følelsen.. Den har jeg hatt siden begynnelsen av uka. Håper den vil fortsette og at den ikke minst vil stemme. Da blir jeg lykkelig!

Jeg sa jo at jeg skulle vente litt med innkjøpene, men hallo, alle vet jo at det ikke alltid er like lett. Her ligger jeg og surfer på nettet dagen lang (omtrent), og finner det ene babysengesettet finere enn det andre mens pengene brenner i lomma. 

Nå er jo wallprintene til babyrommet i boks. Kanskje ikke akkurat det man kjøper først, men hvorfor ikke. I går ringte mamma meg og lurte på om det var noe jeg skulle ha på Ikea. Klart det, jeg kunne ha bodd på Ikea om det var mulig. Jeg ga ikke henne hele lista mi, men et par småting til babyrommet fikk hun kjøpt for meg. 

Ei lita hylle til amme-/lesekroken, og en liten leselampe til å ha på hylla.


Her om dagen fant jeg også dette fine quiltteppet som jeg føler jeg bare må ha til babygirl. Så utrolig søtt!


Jeg tror jeg kanskje kan klare å sy et lignende teppe selv, men om jeg skal bo på sykehuset fram til sommeren blir det litt vanskelig å få til. Det er nesten litt synd at det finnes så mye fint til de søte små.


♥puss puss♥

 

2 kommentarer:

bodilsolvang sa...

Detta kjem tell og gå så fint så :D du er så fin med gravidmagen din så du må ta masse bilder oxo :)


kleem <3

Line sa...

Tusen takk:) Selv føler jeg meg som en diger elefant atm :P

puss puss <3