søndag 17. juni 2012

Søndag

I dag er det hele 11 måneder jeg mente uker! siden Emma ble født, og terminen er fortsatt noen dager unna. Synes det er ganske rart å tenke på at jeg egentlig skulle ha vært gravid nå, men siden jeg ikke egner meg som rugekasse kom Emma 1.april, 28+0.

Jeg lovet dere litt blogging i dag, men det var så godt med en avslappet dag i dag, så i dag tidlig lå vi leenge i senga hele gjengen, før vi fikk koselig besøk av kusinen min Sara. På eftaen kom mamma/mormor og vi tok en trilletur med Emma. Tøffeste hunden, Zippo var også med. Vi tok turer oppom gravplassen og hilste på storebror Dennis som har fått en søt, liten gravsten av de snille besteforeldrene.


Mamma sier at jeg har blitt flinkere til å holde blikket i det siste. Bare se på meg her, på bildene over. Smil.


Bilde fra trilleturen i dag, av det fine huset vi bor i.

Håper du har hatt en fin søndag og helg!


PUSS PUSS



Ingen kommentarer: