torsdag 12. juli 2012

Emma på sin første overnatting

I går kom Emma og jeg hjem fra et par dager hos mormor og Besten. På mandag var vi på sykehuset og besøkte kusinen til Emma som kom til verden på søndag. Hun var såå nydelig, og det var så koselig å se hele gjengen igjen! Jeg er nå ei veldig stolt tante til mine tre herlige tantebarn! Emma og Aurora hadde i begynnelsen samme termindato, men det ble hele 14uker mellom dem. Gleder meg veldig til å se de vokse opp, se de leke sammen og garantert bli gode venninner! Framtiden, hjerte.


Dette her var forresten Emmas første netter borte etter at vi kom hjem fra sykehuset, og det er jo ikke noe problem å ta henne med bort. Hun er like snill som da vi er hjemme og hun sover som en stein på nettene. Verdens snilleste datter, ja det har vi! Jeg er så heldig som får lov å være mammaen til fineste Emma! Takknemlig herfra til himmelen!


Ellers har vi vært på Jessheim Storsenter og svidd bort litt penger. Denne gangen kjøpte jeg faktisk mest til meg selv. Veske til min nye tab, klær, skjerf, sko, lommebok, bl.a.. Godt med litt nytt innimellom!

Vi har hatt et par veldig koselige og travle dager borte, men vi er enige om at borte er bra, men hjemme er helt klart best!


PUSS PUSS



1 kommentar:

Grete sa...

Herlige bilder, Line :)) <3