lørdag 7. juli 2012

Fredag

Nå har det rukket å bli lørdag og jeg venter på at Emma skal ha sitt første og kanskje eneste måltid for natten. I dag har vi vært på grillfest ved hjemstedet til Espen. KIF! Kvelden ble kjempefin med godt selskap, god stemning, fint vær og god mat. Grillmat hører absolutt sommeren til, og det er så synd at vi ikke spiser det oftere, det er jo så snøgt og koselig!


Emma var også med. Vi var litt usikre på om Emma skulle bli med eller ikke pga kulde, bråk, knott & mygg. Emma og jeg tok sjansen og ble med, og det gikk jo så fint! Hun spiste like før vi dro, tok med et måltid, solen kom, hun sov seg gjennom hele kvelden, og med myggnetting på vogna, og ullundertøy på kroppen gikk det strålende!


Det er absolutt ikke noe problem å ha med henne bort eller på tur. Hun sover stort sett hele tiden, og trives veldig godt i bil og med "fremmede". Hun spiser som vanlig, og det å ha med en flaskebaby på tur er null stress i forhold til det jeg hadde sett for meg. I begynnelsen skjønte jeg virkelig ikke hvordan det var mulig!


Siden vi kom hjem fra sykehuset har hun vært i ett slektstreff, en grillfest og i tre bursdager + masse annet. Hun er jo verdens snilleste, og vi kan ikke klage! Hun er som en drøm, ja, jeg trodde det virkelig skulle bli 1000ganger verre enn det det er. Jeg stortrives som mamma, og jeg er så heldig som får være mamma til verdens fineste, min Emma!


I dag er det faktisk en måned siden vi dro hjem etter 15uker lange uker på sykehuset! Og nå er hun egentlig bare 1 & 1/2 uke gammel. Rart!

Jeg titter innom senere i dag, men nå må Emma få i seg litt mat igjen før vi kan gå tilbake til drømmeland.

Nattinatt!



PUSS PUSS




Ingen kommentarer: