tirsdag 9. oktober 2012

Den nye stua

Jeg hadde egentlig tenkt å vise dere litt bilder av hvordan stua vår ser ut nå, men jeg fant fort ut at jeg ikke hadde tatt noen flere bilder av den enn de jeg allerede har lagt ut, så da må dere nesten bare vente litt til.. Det har egentlig ikke skjedd så mye forandringer i stua, men det lille som ble gjort har gitt stor forskjell.


Før jeg begynte med stua, så jeg det så klart for meg hva jeg ville gjøre med den, og hvordan det ville bli. Vi hadde mye hvitt i stua tidligere. Jeg er veldig glad i hvit interiør, og det var igrunn ingen annen farge som passet til den gulfarga vi hadde på veggene. 

Jeg ville fortsatt ha det ganske hvitt, men denne gangen med litt mer mørke interiørting, for å få litt kontraster. Grått, sølv, lilla, hvitt, det trodde jeg ville bli veldig bra! Jeg tittet litt rundt, og fant ut i god tid hva jeg ville kjøpe nytt til stua. Det ble som sagt ikke så mye, men det ble nye, mørke gardiner, noen nye kurvlykter, nye vegghyller + litt annet fint. 


Når jeg så på bildene av hvordan stua var før, så syntes jeg det så veldig rotete ut, og at det var voldsomt mye "dill og dall". Dette har nå blitt ryddet opp i, og nå sitter jeg igjen med over halvparten av interiørtingene i kasser som skal lagres. Det er trist å rydde det bort, for det er så mye jeg vil ha framme, men men, jeg fikk det hvertfall litt mer ryddigere her, og det var jo det jeg ønsket!

Her er en liten collage av hvordan jeg ville ha det. Noe hadde vi fra før, og noe ville jeg ha nytt.


Når vi kommer hjem igjen, skal jeg ta flere bilder av stua så dere får se. Plutselig ligger dem på bloggen, så titt gjerne innom.


★ PUSS PUSS ★




Ingen kommentarer: