tirsdag 9. oktober 2012

Inn på eget rom?

Nå er det fire måneder siden vi kom hjem fra sykehuset. Da flyttet Emma fra nyfødtintensiven med flere barn og sykepleiere, hjem og inn på soverommet til mamma og pappa.


Da spiste hun to måltider om natten, og sov ellers. Nå sover hun nettene igjennom uten måltider, og sover fra 20-22tiden -> 06-08tiden.


Hun er nå 3/6måneder (kommer ann på hvem som ser det), hun skjønner når det er natta, hun sovner fint selv uten noe "tull", våkner blid, glad og skravlette, og jeg føler at det kanskje er ganske trygt å flytte henne inn på eget rom snart.


Men hva mener dere om dette? Når flyttet deres barn inn på eget rom, og hvordan var overgangen? Jeg vil veldig gjerne høre deres meninger og erfaringer!


★ PUSS PUSS ★



5 kommentarer:

Siv Helene sa...

Så fint rom :) Jeg har også det stativet m muffins.. Falt pladask for det første gang jeg så det :)

Ta gjerne turen innom :)

Anonym sa...

Storebror fikk eget rom ved 9 mnd, og lillesøster ved 11 mnd

Line sa...

Fru Jacobsen: Takk for svar:) Såpass seint ja? Har hørt at det er så mange som flytter inn på eget rom når dem er rundt 3mnd, men det synes jeg er veldig tidlig! Jeg synes nesten av det er litt tidlig for Emma fortsatt, og hun er 6mnd(3mnd), så jeg tror jeg venter litt til:)

Grete sa...

Jeg mener ganske sikkert at du vet når tiden er inne jeg ;) Gjør det som føles rett for deg/dere! ;)

Vigdis sa...

Så fint rom Emma har!! Ønsker meg eget rom til Marielle jeg også! :)